top of page

Гурток із біатлону.





На базі нашої школи директор Микола Калюжний організував гурток з біатлону.

«По перше, школа має велику історію біатлону. В’ячеслав Деркач закінчував цю школу і Люба Лещенко закінчувала цю школу, чемпіони Європи, чемпіони світу з біатлону, а тому традиції треба підтримувати. Вони ж ветерани біатлону також турбуються про школу підтримують, говорять: а чому пропав біатлон, а давайте поновимо. І так воно і получілося спільними зусиллями».

На сьогодні гурток відвідує 10 учнів 10-ої школи, переважно – семикласники. Також є бажаючі займатися біатлоном і з інших шкіл.

«Від початку записалося 42 чоловіки, коли оголосили перший етап набору на біатлон, п’ятий клас, 32 дитини, записалося 28 – поголовно. Ну, а потім, коли почалися навантаження, коли побачили, шо це не просто гульня, а потрібно прикладати зусилля, мати і характер, і мужність, і впертість, тому відсіялись».

Тренує дітей Володимир Хахно – вчитель фізичної культури та трудового навчання. Він – кандидат в майстри спорту з біатлону. Каже: інтерес у дітей до цього виду спорту є.

«Якби не був інтерес, вони б не ходили сюди і на перервах за мною не бігали, не питали – коли, що? Як хочуть каждий день тренуватися».

Семикласник Максим Пальоха на гурток з біатлону ходить з першого дня.

«Біатлон, я вважаю, що це дуже цікавий спорт і, я вважаю, шо це спорт для всіх – і для хлопців, і для дівчат. Ним можна займатися і професійно, і самому для себе. Можна водночас і показати свою швидкість на трасі, і постріляти виявити свою точність. Ми вже вивчили двохшажний ход, під кожен шаг, і одношажний».

Денис Біловод, каже, встиг взяти участь у змаганнях.

«Я раніше ходив на інші гуртки, і якось я не довго туди ходив, а потім почав ходити на біатлон і в мене появився результат. Я зайняв на Чемпіонаті області в Чернігові 4 місце. Я біг. Мені ще рано бігти біатлон, тому що вінтовка для мене важка. І я біг просто гонку».

Зараз керівники гуртка шукають меценатів, які допоможуть їм купити спорядження, каже Микола Калюжний.

«Ці лижі купувалися ще у 2004 році, випала можливість купити і з тих пір не поповнювалося, на жаль. А зими повертаються сніжні, хороші. Хочеться, щоб діти бігали. Будемо шукати небайдужих людей, які нам допоможуть повернути славу біатлонного міста на Чернігівщині».

Недавние посты

Смотреть все

Ми-проти насильства

Починаючи з 2001 року у період з 25 листопада до 10 грудня в Україні проводиться широка інформаційна кампанія «16 днів проти насильства». У рамках проведення тематичних заходів, з метою привернення

bottom of page